maanantai 22. lokakuuta 2012

i'm looking at you through the glass
don't know how much time has passed

TIKKURILA
1 2 3
ROVANIEMI
4 5 6 Terveiset täältä JO kymmenen asteen pakkasista. Tänään oli syksyn ensimmäinen talvitakkipäivä (eikä se takki muuten juurikaan lämmittänyt...). Maltan tuskin odottaa niitä päiviä ku lämpötila laskee tästä vielä semmoset 20-30 astetta  ":--------)"

Mut joo, kuten huomaa kolme ensimmäistä kuvaa oon ottanut Tikkurilasta ja kolme alempaa ihan äskettäin tossa ku kävelin dösärilt himaan. Gotta love näitä koulupäivii ku mul loppuu jo 11.45, ah. ♥ Muutenkin tää neljän koodin jakso on täyttä rakkautta, toisin sanoen suunnilleen sellasta etten käy kouluu juuri ollenkaan c:

Tosiaan, vietin mun koko 9 päiväisen syysloman Tiksis miehekkeeni luona. Eilen palasin himaan, tällä kertaa en onneksi joutunut istuun sitä yhdeksää ja puolta tuntia junassa, vain ja ainoastaan kahdeksan koska Pendolino ! Ajatetelkaa nyt, säästin huikeat PUOLITOISTA TUNTIA !! Oh goshhhhh. Ja tällä kertaa mulla oli kans matkaseuraa sekä meno- että paluumatkalla, kiitos kuuluu tälle ihanalle naikkoselle.
Myönnän muuten ettei noi Tikkurilan kuvasaldot oo mitenkään kauheen hehkeitä D: Mulla oli kamera mukana koko reissun ajan, mutta - kuten aina - satuin unohtamaan sen olemassaolon.

Ja nyt kärsin Rovaniemi-depressiosta. Ainahan mä siitä oon kärsinyt. Mutta nyt se on huipussaan.
Haluun vaan takas etelään. Eteläs on kaikki. Ja mä muuten oikeasti voin sanoa näin, henkilönä joka on asunut koko elämänsä Lapin tuppukylässä. Mulla ei oo minkäänlaista elämää täällä. Oon koneel, käyn kouluu. Ku pääsen etelään niin jotain sentään tapahtuu. Rakastan sitä ihmispaljoutta, julkista liikennettä, monipuolista tarjontaa paikoista missä käydä, ihmisiä siellä... Paljon pieniä asioita jotka tekee siitä huippumestan.

Mutta vaikka mä palvonkin Helsinkii ja sen ympäristöö, kyllä mä kuitenkin palvon vähän enemmän muita maailman isoja kaupunkeja. Pariisi, Madrid, Tukholma, Budapest sun muut; Helsinki ei vedä mitään vertoja niille. Seuraava paikka minkä haluaisin mieluusti vallottaa on Lontoo. Tai Berliini, ihan sama, kummatkin käy.

7 kommenttia:

  1. ihana postaus, ja kiva että reissu meni hyvin 8)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiva kunn tykkäät ja todellakin meni ! c:

      Poista
  2. olin varmaan yhtä tyhjän kans matkaseurana, menomatkal mua jännitti niin vitusti etten keksiny mitää puhuttavaa ja paluumatkalla mua vitutti niin paljon etten keksiny tai jaksanu keksii mitään sanottavaa. oon tylsä.
    mut joo, vittu tääl on kylmä. joulun ku lähetään niin en helvetis osta mitään paluulippua :| fucckjkkjdjf ärsytys.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. äläää nyt höpötä taas !! samoil fiiliksil mäki olin. joulun on kuitenki onneks aikaa enemmän olla siel ku vaan viikko :3

      Poista
  3. Vähä mut on vaikee huomaa tost kuvast :0 tajusin sen vast nyt et oon siinä XD

    VastaaPoista
  4. Vähä mut on vaikee huomaa tost kuvast :0 tajusin sen vast nyt et oon siinä XD

    VastaaPoista
  5. Oho laitoin ton kaks kertaa lol

    VastaaPoista