torstai 7. helmikuuta 2013

CAMO

Tänään sain postilta kirjeen että kirjattu kirje haettavissa, olin ihan varma että se ois beanie jonka tilasin ihan hiljattain Honour Over Glorylta. Olin aika innoissani menossa postiin ku pipo ei ois nyt pahitteeks, näyttäisin paljon fiinimmältä se päässä ja hiukset auki. Tää nutturastyle on liian nobo :---(

No ei siel sit ollutkaan sitä. Sen sijaan sielt paljastu tää takki

1Säälittävää ku paras valaistus meidän kämpäs on kylpyhuoneessa :|
Tilasin ekaa kertaa eBaysta. Oli kyl tosi helppoo. Tietty siinäki hommas on aina omat epäilyksensä ku ne on vaan "joitain ihmisiä" jotka niitä tilauksia lähettelee eikä "kunnon yhtiöitä". Mut henkilö (tai emmä tiiä oliks se sit joku eBayssa oleva yhtiö) joka lähetti tän mulle, sil näytti olevan paljon mainetta ja kunniaa siellä niin ihan luottavaisin mielin lähin sit tilailemaan. Ajoituskin meni nappiin, ennakoitu saapuminen oli just tänään.

Oon rakastunut tähän takkiin. Oon nytki tää päällä :---D Tää on vaan niiiiiiiin mukava enkä malta oottaa et ilmat tästä lämpenee ja voin alkaa käyttään tätä kunnolla. Siks mä odotinki et se beanie ois tullut eka koska se on nyt vähän enemmän ajankohtaisempi ku tää takki.

3Sit oon piirrellyt. Tämän kruunun tässä näin suunnittelin leimaksi frendilleni, joka sano että aikoo ehdottomasti ottaa tämän. Oon aika otettu, koska siis munhan taidot ei tosiaankaan oo mitään huipputasoo vielä. Tässä voitte myös huomata kauniin Paint-muokkaukseni, yritin siis saada noi kummatki puolet symmetriseksi. Eli siis noi pallot esim ei oo tarkoituksellisesti tommoset epämuodostuneet :---D

P.S Tos edellisessä postauksessa pyysin laittaan postausehdotuksii sitku teitä 100 täynnä jos tulee mieleen ja kommentteja näyttää tällä hetkellä olevan 0 (XD) kappaletta. Nooo ei se mitäään, eipä sil sadan lukijan täyttymisel niin mahotonta merkitystä ole että jospa vaan jatkan näitä postauksii normaalisti, ilman mitään sen erikoisempia.

2 kommenttia:

  1. Hei tytsy sinä ja blogis ootte ihania :-3 tykkään kovin!

    VastaaPoista
  2. Ihana blogi ja olet niin nätti :)

    Haluatko seurata blogiani? http://marttuchu.blogspot.fi/

    VastaaPoista