sunnuntai 7. huhtikuuta 2013

my room

1 2 3 4
5Tein täs pari päivää sitten suursiivouksen mun huoneessa ja siks aattelinki tehä nyt tämmösen huonepostauksen ku on huone sellasessa kunnossa että sitä kehtaa kuvata :---D Pahoittelen laatua, mun raukka kamera ei onnistu järkkärin kaltaisiin suorituksiin.
Mul on itseasiassa kaks huonetta mut sitä toista pidän lähinnä vaan semmosena "säilytyshuoneena" et sinne tungen kaikki krääsät mitä en haluu tähän mun "hienompaan" huoneeseen D: Siel säilytyshuoneessa pidän kans mun vaatteita, toisin sanoen se on vaatehuone ja tää minkä kuvasin on nukkumahuone. Kaikki tajus eiksje?
Joo mut tosiaan mun huone on esim. yksinkertaisin ikinä.

Oon vietellyt nyt melkein kahden viikon lomaa ku pääsiäisloma + koeviikko. Ja mul on koko koeviikolla nyt vaan yks koe koska päätin iloisesti feilata kemian ja yhteiskuntaopin, toisin sanoen en mennyt niiden kokeisiin. Hyvä mä. Nyt ylihuomenna mulla on ranskan koe, ranska on mulle tärkeä niin siihen aattelin kans oikeesti lukea. Se on pakko päästä läpi.

Meinasin pyörtyy ku sain kuulla et PARKWAY DRIVE ja Hacktivist tulee Rock The Beachiin. Alunperinhän mun oli tarkoitus mennä Tuskaan koska Asking Alexandria, mutta taitaa nyt AA jäädä välistä koska PWD himottaa enemmän ;__; Vaikkakin Rock The Beach on kalliimpi. Eikä oo ees vielä varmaa pääsenkö sinne. Ois kyl kiva synttärilahja !

2 kommenttia:

  1. ihana blogi ja ihania postauksia, sait uuden lukijan!!

    <3http://sannnisofia.blogspot.fi/

    VastaaPoista