torstai 23. toukokuuta 2013

she ran away in her sleep and dreamed of paradise

0 2 3
4
7
"taidetta"
6
Hiljaiseloa ollu aika kivasti täällä päin, pahoittelen suuresti. Elämä yleisesti on nyt suoraansanottanu ollu paskanpuoleista eikä oo oikee innostanu mikään blogin päivittely sen kummemmin. Mut nyt elämä alkaa hymyillä taas pikkuhiljaa, kuten esimerkiksi tänään kun lähdettiin Millan kans vähän photoshoottaileen ! Ei jaksettu tosin kauemmas lähteä ku tohon lähisalelle vaan :----D Ennen tota kuvaussessioo maattiin vaan terassil ja palvottiin aurinkoo. Tosiaan, nyt MÄ (!!) oon innostunut ruskettuun ku viime kesän olin viel sillee hyi kauhee joku rusketus. Mut nyt kelasin et ei se varmaa pahaa tee jos on vähän väriä iholla !

Viikko sitten olin taas tuol etelän suunnil, tsekkaamas Bring Me The Horizon & Your Demise livenä. Oli kyl jees, senkin kannalta et näki taas tuttui joita siellä päin asustelee. Mä niin itekki haluaisin jo muuttaa etelään, mut vielä pitää jaksaa vuosi... Ainakin, eihän sitä tiiä jos vuoden päästä en haluiskaa enää lähtee D:

Oon viettänyt tässä oma-aloitteista kesälomaa jo kolmisen viikkoa, pitäis vaan vielä käydä tekemässä lopulliset eroamishakemukset tuol lukios.

Mut niin, ei kait mul muut. Nauttikaa kesästä nyt kun se on vihdoin täällä !

3 kommenttia:

  1. Oon niin kateellinen ku siellä on noin hyvä sää :( Aika koomista mäki oon muutaman vuoden ollu se joka ei oo halunnu kesällä väriä pintaan vaan pysyä vaaleena ja nyt en toivo muuta ku ruskettuvani tänä kesänä :D Jos nää ilmat vaan paranis!

    VastaaPoista
  2. Tyhmä kysymys mutta onko sulla millaiset pidennykset: teippi, sinetti vai clipsi vai millaiset? ja mitä suosittelisit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. klipsit mulla on ja on aina ollut. tekis kyl mieli joskus kokeilla teippejä tai sinettejä, meinaan ei ainakaa tarvis joka aamu laitella klipsejä uudestaan päähän ja illalla sit pois taas :D

      mun on vähän vaikee suositella muuta kuin klipsejä koska ne on tosiaan ainoot mitä oon kokeillu. rapunzel of swedeniltä kannattaa klipsit hankkia vaikka maksaakin aika paljon !

      Poista