perjantai 16. elokuuta 2013

welcome to my crib

Oon asunu nyt puoltoista viikkoa Torniossa ja viihtynyt tosi hyvin ! Koulussaki on ollu kivaa, meil oli nyt tää viikko tietotekniikkaa eli aika rentoo siis. Ens viikol alkaa sit perspektiivioppi, saa nähä tuunks tykkään siitä :D

 Mut nyt täs kuvii mun uudesta kämpästä !

3
Eteinen. Piti käyttää salamaa ku tuol ei oo minkäänlaisia valoja :---D Huomatkaa upouusi goottilaistyylinen peili, oon niin rakastunut tohon <3
4
Kylppäri. Täst oli vaikee saada mitää sellast kokonaiskuvaa mut nii tuol -> oikeel on suihku ja kylpyamme, otin nyt vaa mieluummi tost vessanurkkauksest kuvan koska Parkkis ja tarrat hihi.
1
Olohuone/makuuhuone. Kuten saattaa huomata pyrin täs sisustamisessa siihen että värimaailma ois musta/punainen/valkoinen. Tykkään tosi paljon tost peilist. Suunnittelin hankkivani tohon sängyn päätyyn semmosen ooooikein ison mustaharmaan (jossa hieman punaista) New York tai Lontoo taulun Ikeasta, se ois varmasti täydellinen.
2
Keittiö. Tarviin viel jonku pöytäliinan tohon pöydälle.

8 kommenttia:

  1. missä asuit ennen kun muutit tornioon?:) oon nähnyt sut pari kertaa koulussa, ja pakko sanoo et näytät upeelta!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. rovaniemellä :--) apuaaa kiitos kuka nyt oletkin !! ;__; <3

      Poista
  2. Heh nyt on kyllä pakko kommentoida ku eksyin sun blogiin äsken. Ollaan vissiin samassa koulussa ja vielä samalla alallakin? :D Ite oon nyt kakkosella :) Nyt ku mietin niin oon varmaan sut nähnykki ruokalassa joskus :>

    VastaaPoista
  3. wut oikeesti ?! siistii :--DD mää en oo kyl ihan varma oonks bongannu sua vaikka melko näyttävä ja upee tyyppi ootki ! O__O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No oon nyt melkee kaks viikkoo ollu sellasessa pummi lookissa ku meillä on ollu semmonen grafiikan kurssi ja ollaan läträtty värien ja muiden sotkusten juttujen kans taidemuseolla :D Näytit olevan tossa kippibileryhmässäki FB:ssä :))

      Poista
  4. Onpas kivannäköinen kotikolo siulla, tommonen mukavan simppeli mutta kuitenkin viihtyisä!

    VastaaPoista