keskiviikko 23. lokakuuta 2013

latest artwork


heart goat set
Viimeisimpiä taiteiluja vanhimmasta uusimpiin. Aloitin tämmösten ns. tatuointikuvien piirtämisen noin vuosi sitten ja oon kehittynyt kyl huomattavasti (täällä esim havainnollistavia vertauskuvia... ei huhhu XD) Ja nyt kun oon vielä löytänyt tän mun oman jutun, eli pistetekniikan. 
Noi kolme vikaa teosta liittyy mun koulutehtävään, pitää suunnitella kolme postikorttia jotka liittyy jollain tapaa toisiinsa. Mulla nää nyt liiittyy just tolla pistetekniikalla mitä kaikissa on käytetty. Nää sit painetaan ja mikäli haluaa annetaan meidän koulun myymälään myyntiin :--)

Gotta keep practising ! Lisäilen yleensä näistä mun piirroksista kuvia Instagramiin, jos ette seuraa mua sielä vielä ja mielenkiintoa löytyy niin evemariia nimellä sieltä mut löytää !

2 kommenttia: